لوگوی تایه

1 . آنچه این قوانین و مقررات پوشش میدهد

  1. کلیات. این مقررات توضیح میدهد ما، شبکه اجتماعی تایه، چگونه با داده های تولید شده توسط کاربران در محیط شبکه اجتماعی برخورد میکند و از چه بخش هایی استفاده و حفاظت میکند.
  2. خارج از مسئولیت. خدمات، محتواها و شرکت هایی که خارج از مسئولیت شبکه اجتماعی تایه می باشد و این شبکه اجتماعی مسئولیتی در قبال آن ها نمی پذیرد.

2 . جمع‌آوری داده ها

  1. اطلاعات حساب کاربری. وارد کردن شماره همراه و یا ایمیل برای ایجاد حساب کاربری الزامی می‌باشد. وارد کردن نام الزامی نمی‌باشد، اما در مراحل ثبت نام برای بهبود کیفیت محیط تایه، مورد توصیه میگردد. اطلاعاتی مانند مطالب منتشر شده، ارتباط بین کاربران، ذخیره سازی مطالب، لایک و کامنت در حساب کاربری ذخیره میشود.
  2. اطلاعات پیامرسان. گروه های ایجاد شده و عضویت در گروه ها، پیام های دریافت شده و ارسال شده جزو این دسته اطلاعات می باشند.
  3. اطلاعات بازار. فروشگاه های ایجاد شده، محصولات و اطلاعات مرتبط ذخیره شده در تایه، سبد های خرید، علاقه مندی به محصولات و فعالیت کاربران در فروشگاه به عنوان اطلاعات بازار محسوب می شود.
  4. اولویت تایه حداقل سازی دریافت اطلاعات خصوصی کاربران می باشد.

3 . حفاظت داده ها

  1. اطلاعات حساب کاربری. شماره همراه و ایمیل کاربران تنها توسط خود کاربران قابل دسترسی می‌باشد، پشتیبانی تایه نیز امکان دسترسی مستقیم به این اطلاعات را هرگز نخواهد داشت، مگر درصورتی که خود کاربر آن را در اختیار پشتیبانی قراردهد. مطالب منتشر شده توسط کاربر عمومی می باشد. فعالیت کاربران در تایملاین تایه عمومی می باشد. اطلاعات ایجاد شده توسط کاربر در پروفایل مانند تعداد دنبال کنندگان، تعداد دنبال شوندگان و تعداد مطالب عمومی می باشد.
  2. اطلاعات پیامرسان تماما خصوصی می باشد. تنها افراد عضو در گروه ها میتوانند پیام های آن گروه را بخوانند. با ایجاد گروه برای اشخاص عضو شده درخواست تایید یا رد عضویت ارسال میشود تا در صورت عدم تمایل در عضویت این حق را داشته باشند.
  3. اطلاعات سبد کاربران در اختیار فروشنده مرتبط قرار میگیرد، علایق و نشانه ها تنها توسط و درون الگوریتم پیشنهاد محصولات استفاده می شود. اطلاعات آدرس وارد شده توسط کاربر به همراه شماره همراه وارد شده با آدرس برای فروشنده مرتبط ارسال می شود و قابل دسترسی می باشد.

4 . ویرایش اطلاعات

  1. حساب کاربری. کاربران در هر زمانی میتوانند اطلاعات کاربری خود را ویرایش کنند.
  2. اطلاعات خریدها. اطلاعات خریدهایی که در گذشته انجام و تکمیل شده اند قابل ویرایش نمی باشد. و در صورت حذف از حساب کاربری، فروشنده مرتبط همچنان می تواند خرید را مشاهده کند.
  3. ویرایش پیام ها در پیامرسان. کاربران میتوانند پیام هایی که خودشان ارسال کرده اند را ویرایش کنند. نسخه های قبلی از هر پیام توسط کاربران عضو گروه قابل مشاهده است.
  4. ویرایش پست ها. کاربران میتوانند پست هایی که خودشان منتشر کرده اند را حذف کنند و این پست ها دیگر در دسترس نخواهند بود.

5 . بخش هایی که تایه مسئولیتی نمی پذیرد

  1. تایه هیچگونه مسئولیتی درمورد محتوای منتشر شده توسط کاربران را نمی پذیرد. تخلف‌ها توسط کاربران قابل گزارش می‌باشند و در صورت افزایش تعداد گزارش ها برای یک محتوا، آن محتوا بصورت الگوریتمی حذف خواهد شد.
  2. با توجه تعدد عوامل تاثیرگزار بر به موقع تحویل گرفتن محصولات خریده شده، تایه نمی‌تواند دریافت به موقع خرید ها را تضمین کند. اما فروشگاه هایی که توسط تایه مورد تایید قرار میگیردند و دارای تیک آبی می باشند، دارای مدیریت مورد تایید تایه بوده، در نتیجه احتمال بروز خطا در آن ها کمتر می باشد.
  3. تایه هیچگونه مسئولیتی را در برابر نظرات اجتماعی، سیاسی، فردی و ... کاربران نمی پذیرد. تایه به عنوان یک محیط اشتراک گزاری نظرات و محتوا برای همه آزاد است تا استفاده کنند. و تنها در صورتی که به صورت الگوریتمی تخلف آن ها تشخیص داده شود ممکن است محتوای افراد حذف شود.
  4. تایه هیچگونه مسئولیتی درمورد شرکت ها و شخصیت های حقوقی فعال در تایه ندارد.