مجله تایه / نحوه دریافت تیک آبی تایه
عارف اکبری

تیک آبی در شبکه های اجتماعی کاربران تایید شده و برجسته را از دیگران جدا می کند. در تایه برای کمک به کاربران در انتخاب فروشگاه معتبر از تیک آبی استفاده می شود.

مراحل دریافت تیک آبی

کافیست اطلاعات فروشگاه خود را بصورت کامل وارد کنید، فروشگاه را فعال نگه دارید، به مشتریان پشتیبانی مناسب بدهید تا تیک آبی را دریافت کنید. برای راحت شدن کارها در تایه، دستیابی به تیک آبی به صورت مرحله به مرحله و با راهنمایی هوش مصنوعی قابل انجام است.

مراحل تکمیل فروشگاه حرفه ای

تکمیل اطلاعات فروشگاه

اولین قدم باید فروشگاه برای مشتری ها قابل شناسایی باشد. نام و توضیحات فروشگاه مناسب محصولاتی که می فروشید باشد. طول پیشنهادی کمتر از سه کلمه می باشد. اگر از پیش در شبکه های اجتماعی فروشگاه خود را ایجاد کرده اید بهتر است از نام شبکه های اجتماعی خود استفاده کنید تا کاربران شما زودتر آن را پیدا کنند.

تکمیل اطلاعات فروشگاه

انتخاب پروفایل فروشگاه

لوگو وجه اصلی برند شما است. پیشنهاد میکنیم از لوگوی ساده و به یاد ماندنی استفاده کنید. میزان حرفه ای بودن محتوای تصویری شما از جمله لوگو بر میزان اعتبار و اعتماد کاربران تاثیر دارد. لوگو و بنر حرفه ای نشان دهنده میزان اهمیتی است که به مشتری ها می دهید. همچنین باعث می شود که در یاد باقی بمانید.

انتخاب پروفایل فروشگاه

انتخاب بنر فروشگاه

بنر فروشگاه را می توانید در زمان های مختلف تغییر دهید و اعلان‌های فعال را در آن قرار دهید. همیشه سعی کنید بنر با کیفیت باشد و نشان دهنده اهمیت مشتری ها برای شما باشد. سایز پیشنهادی برای بنر: 700 * 1660 می باشد.

افزودن بنر فروشگاه در تایه

ایجاد دسته بندی محصولات

مزایای داشتن دسته بندی منظم برای فروشگاه، امکان جستجوی راحت تر مشتری در داخل فروشگاه شما است. علاوه بر مزایای راحتی کار برای مشتری، امکان نمایش محصول های شما در خدمات افزایش مشتری تایه نیز فراهم می شود. سعی کنید برای فروشگاه حداقل 2 دسته بندی و حداکثر 10 دسته بندی ایجاد کنید.

ایجاد دسته بندی در تایه

افزودن محصولات فروشگاه

در ایجاد محصول از نام کامل محصول، عکس با کیفیت،‌عکس از زوایای متنوع، دسته بندی مرتبط استفاده کنید.
وارد کردن قیمت با تخفیف اجباری نیست و اگر محصول بدون تخفیف است می‌توانید آن را خالی بگذارید. اما حتما قیمت محصول را وارد کنید تا مشتری بتواند محصول را خریداری کند.

ایجاد محصول فروشگاه در تایه

برای هر محصول سعی کنید حداقل سه ویژگی وارد کنید، ویژگی ها به مشتری کمک می‌کنند راحت تر تصمیم بگیرد. وارد کردن ویژگی ها الزامی نیست و همیشه می توانید با ویرایش محصول آن ها را اضافه کنید.
تکمیل ویژگی های محصول به بیشتر دیده شدن فروشگاه شما کمک میکند. در جستجو نیز هرچه اطلاعات محصول دقیق‌تر باشد محصولات بهتر نمایش داده می شوند.

ویژگی های محصول در تایه

دعوت از دوستان و آشنایان

اولین قدم برای وارد شدن مشتری های بیشتر به فروشگاه، دعوت از کسانی است که همین الان هم مشتری شما هستند. از صفحه مشتریان میتوانید لینک دعوت فروشگاه را کپی کنید یا مستقیما متن دعوت را برای دوستان خود بفرستید. لینک وبسایت خود را در شبکه های اجتماعی قراردهید. برای مثال بسیار مهم است که آدرس فروشگاه را در بیو اینستاگرام قرار دهید تا کاربران بتوانند مستقیم از فروشگاه شما خرید کنند.

یک راه خوب برای آشنا کردن کاربران شبکه های اجتماعی و پیامرسان ها با فروشگاه شما استفاده از فاکتور ساز تایه است. وقتی مشتری در این محیط ها خریدی انجام میدهد. با ارسال فاکتور تایه و ایجاد امکان پرداخت آنلاین از این طریق، کاربر را با فروشگاه خود آشنا می کنید و مشتری نیز از خدمات با کیفیت برخوردار می شود.

فاکتورساز تایه

فروش

لطفا پیش از فروش محصول درمورد نحوه بسته بندی و ارسال آن تصمیم گیری کنید. زمانی که فاکتور فروش در فروشگاه شما ایجاد شد سعی کنید در اولین فرصت با مشتری ارتباط برقرار کنید و درمورد ارسال شدن فاکتور به او اطلاع دهید. آمار ها نشان می دهد که جلب اعتماد مشتری ها در فروشگاه های اینترنتی دشوار تر است. زمانی که کسی به فروشگاه شما اعتماد میکند، سعی کنید با برخورد مناسب برای خرید های بعدی او را ترقیب کنید.

پیش نمایش فاکتور در تایه

پس از تکمیل فروشگاه و انجام تعدادی فروش، تیک آبی پیش نمایش فاکتور در تایه برای شما فعال می شود. کسب و کار هایی که دارای تیک آبی هستند به مرور زمان از امکانات بیشتری برخوردار خواهند بود. این فروشگاه ها در اولویت نمایش به کاربران را دارند.

منابع: